Photobucket

Treningen i dag bestod av lpe i 10 minutter rundt banen, for s og lpe fort opp og ned 'tribune-trappene' eller hva det heter i 3 minutter, s 3 minutter pause, s 3 minutter lpning osv, s lp vi rundt banen 6 minutter p slutten. Vi har trening i 1 og en halv time hver dag.


S n jobber jeg for f god kondis, blir god p banen og komme i form! :) Vi fr alltid hre fra trenerene at vi fr tenke positivt ved at vi begynner tenke p bikinisesongen n allerede, hahah




S ja, for dere som lurer s har jeg sluttet p cross country, for det var rett og slett ikke s morsomt holde p med siden skolen min er virkelig srrise p denne sporten. S jeg spiller n soccer og har gjort det en liten stund n og liker det bedre. Her er det bde mye kondistrening men ogs trening med fotballen, litt mer variasjon.

Kategori: Trening



Kommentarer

13.sep.2011, kl.00:45

h, savne rntlig trening! sprka <3

13.sep.2011, kl.09:20
mamma

1 1/2 time m trening 5 dager i uka- d er bra Sofie! Godt vre i aktivitet. Dessuten s tror jeg ikke du trenger begymre deg for bikinisesongen!! ;-)

18.sep.2011, kl.11:05

najs, sprkingen :D


Skriv en ny kommentar



Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/30844514